Fikaa!!

Va ute me tjejerna & tog en fika, d va skönt att bara ta det lugnt för en gång skull för imorrn ska jag ha ett helvete för att slå killen på bowling. Han tror att jag e grym på det, okeej kanske överdrev att ja va världsmästare på det men trodde inte att han skulle utmana mig för d... hehe så få se hur det går för sanningen e d att jag har typ inte bowlat på skit länge & e en dålig förlorare :P...men men håll tummarna för mig iaf ;) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- En rättvis bild på hur fint det va där vi fika, utan tvekaa d bästa stället man kan njuta & umgås på :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0