Sjuuuk!

 

Faaaan vilken skiit dag det har varit, inte nog med att det var stormväder men för att fucka de helt så vaknade ja med feber & en äcklig hosta. Så idag har jag bara legat i sängen & vilat. Jiiipppiii *NOT*

Hatar att va sjuk, vafaan gör man när man är sjuk förutom att ruttna i sängen =(

Stackars älsklingen han fick komma & ta hand om mig, måste säga att han gjorde bra ifrån sig. Sedan försökte han med att ge mig en massa smärtstillande som blev en stor diskution om hur bra de e (enligt han. killar tror sig att alltid ha rätt :S), själv så tror jag inte på  Alvidon, ipren, ibumetin ect. tycker inte att de gör någon skillnad, så lika bra att låta bli att ta sånt Bulls**t. Men fick varm te & en massa annat varmt att äta & dricka, d var gulligt av honom att anstränga sig för tro mig jag e väldiig irriterande  i såna situationer såå för mig får han många plus, härmed förklarar jag honom till årets KILLE :*  Hahah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0